مقام فلسطینی:حملات اخیر به غزه،مقدمه ای برای حمله به كشورهای مقاوم است
نوشته شده توسط : sadis

'عماد الرفاعی' نماینده جنبش جهاد اسلامی در لبنان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بیروت ضمن محكوم كردن حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: این حملات با هدف آگاهی یافتن از سطح میزان توجه مردم منطقه و جهان نسبت به قضیه فلسطین صورت گرفته است.

این مسئول ارشد فلسطینی با اشاره به پاسخ كوبنده مقاومت به حملات دژخیمانه رژیم صهیونیستی به غزه افزود: مقاومت مردم فلسطین و در رأس آن 'مقاومت قدس' نشان داد كه در قبال حملات این رژیم ساكت نخواهد نشست.

الرفاعی ادامه داد: رژیم صهیونیستی سعی می كند با ایجاد فتنه میان گروههای فلسطینی آنها را علیه هم بشوراند ولی مقاومت هرگز این فرصت را به آن نخواهد داد و با تمام قدرت در برابر دسیسه ها علیه فلسطین مقابله خواهد كرد.

مسئول ارشد جنبش جهاد اسلامی در لبنان با اشاره به موضع كشورهای عربی نسبت به حملات به غزه اظهار داشت: كشورهای عربی و در رأس آن اتحادیه عرب خود را به قضایا و مسایل عربی از جمله مسایل جاری سوریه مشغول كرده اند و از مسئله اصلی فلسطین و قدس شریف غافل شده اند.

وی تأكید كرد: متأسفانه اتحادیه عرب از سال 1948 میلادی تاكنون در برابر دسیسه های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین واكنشی از خود نشان نداده و ما از نظام های عربی منطقه، بیش از این انتظار نداریم چرا كه اكثر نظام های عربی منطقه خود تحت سیطره آمریكا بوده و قادر به خارج شدن از این سیطره نیستند.

الرفاعی با اشاره به روند قیام های كشورهای عربی منطقه ادامه داد: ملت های عرب منطقه باید نشان دهند كه با وجود درگیر شدن به مسایل داخلی، همچنان قضیه فلسطین را به عنوان قضیه اصلی خود می دانند و به آن وفادار باقی خواهند ماند.

خاورم*2023**1030**1369





:: برچسب‌ها: مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: